KidsZoo gaat weer open!

Weer lekker de beest uithangen!
 

We hebben jullie gemist! In de weken dat we dicht waren is KidsZoo van top tot teen schoongemaakt. Daarnaast hebben we conform het RIVM en de GGD belangrijke maatregelen getroffen zodat je weer veilig bij ons kunt komen spelen. We kijken er naar uit om je weer te zien.
Online reserveren
Om alles soepel te laten verlopen is het voor iedereen verplicht om vooraf te reserveren, zoals opgelegd door de overheid. Zo voorkomen we dat het te druk wordt in KidsZoo. Reserveer snel. Vol = vol. 
Afstand houden
KidsZoo is ingedeeld (meubilair + looproutes) op waarborging van 1,5 meter, conform de richtlijnen van de overheid. Er zijn markeringen en posters aangebracht die jullie en ons helpen herinneren aan het houden van afstand. Het is volwassenen niet toegestaan om met de kinderen mee te gaan in de speeltoestellen. Voor de peuterzone geldt dat volwassenen mee mogen mits de 1.5 meter afstand wordt gerespecteerd. 
Extra hygiëne
Er wordt extra grondig gereinigd. Gedurende de dag worden tafels en toiletten nog vaker schoongemaakt. In KidsZoo hangen desinfectie punten. De ballenbakken zijn tijdelijk leeg in verband met de hygiene.
Pinbetaling
We verzoeken al onze gasten om contactloos of met pin te betalen. Heb je enkel contant geld, leg dit dan op de kassa neer voor de medewerker. Zodat ook in dit geval contact zoveel mogelijk wordt vermeden.
Verkoudheidsklachten
Zowel voor onze gasten als ons personeel geldt: blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging vanaf 38 graden Celsius).
Instructies
Volg de instructies en aanwijzingen van ons personeel op. Al onze maatregelen zijn conform het RIVM en de GGD. Ze zijn geïmplementeerd met de allerbeste intenties, namelijk: een veilig en schoon KidsZoo voor alle kinderen. 



Veelgestelde vragen

We kunnen het ons voorstellen dat je vragen hebt. Deze situatie is nieuw voor ons allemaal. Hieronder geven we antwoord op de meest gestelde vragen.


Welke maatregelen hebben jullie getroffen nu jullie weer open mogen?

De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Hieronder een overzicht van de belangrijkste door ons getroffen maatregelen: Daarnaast gelden de algehele omgangsvormen m.b.t. het coronavirus:

KidsZoo volgt de ontwikkelingen vanuit het RIVM en de GGD op de voet en past haar beleid hier indien nodig direct op aan.


Hoe zorgen jullie ervoor dat de 1,5 meter maatregel wordt nageleefd?

We werken met een maximaal aantal gasten in KidsZoo om de 1,5 meter maatregel te kunnen naleven. Zo wordt het nooit te druk in ons speelparadijs en kunnen we voldoende afstand blijven houden. KidsZoo is opnieuw ingericht (meubilair + looproutes) op waarborging van de 1,5 meter. In en om KidsZoo zijn markeringen en posters aangebracht die jullie én ons helpen herinneren aan het houden van afstand.


Hoe kan ik snel weer komen spelen?

Komen spelen gaat heel gemakkelijk:

1. Reserveer je tijdslot
Kies daarvoor een tijdslot in op onze reserveringspagina.
LET OP: iedereen moet van tevoren reserveren. Ook wanneer je bijvoorbeeld een KidsZoo-pas, een 10-rittenkaart of vrijkaartje hebt

2.  Betaal bij KidsZoo 
Kom met je reservering naar KidsZoo en betaal contactloos aan de kassa. Heb je een 10-rittenkaart of KidsZoo-Jaarpas dan leg je die op de bar. 

3. Ga lekker spelen
Reinig je handen, check onze spelregels en het speelplezier kan beginnen.
 

TIJDSLOT SPELEN


Waarom is het tijdslot-spelen ingevoerd?

We willen alle kinderen de kans geven om bij KidsZoo te spelen met inachtneming van de 1,5 meter. Om er tegelijkertijd voor te zorgen dat het coronavirus zich niet verder verspreid is het belangrijk dat het niet te druk wordt. Door middel van tijdslot-spelen verspreiden we het aantal bezoekers over de dag.
 

Hoe werkt het tijdslot spelen precies?

Tijdslot-spelen werkt heel eenvoudig:


Wat zijn de tijden van de tijdslots?

Ieder tijdslot duurt 2,5 uur. Tijdslot 1*: 9.00 - 11.30 uur  Tijdslot 2: 12.00 - 14.30 uur  Tijdslot 1: 15.00 - 17.30
* Onze keuken gaat om 12 uur open. 


Kan ik ook komen spelen zonder te reserveren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Door vooraf online te reserveren voorkomen we dat er ophoping ontstaat bij onze kassa. Ben je toevallig in de buurt? Controleer online dan even ons reserveringssysteem om te zien of er nog plek is en reserveer.


Ik heb een KidsZoo-pas. Moet ik nu ook een tijdslot reserveren?

Ja. Alleen op die manier kunnen we de hoeveelheid gasten controleren. Hier lees je meer informatie voor abonnementhouders.
 

Ik heb een 10-rittenkaart / vrijkaartje. Moet ik ook een tijdslot reserveren?

Ja, voor al onze gasten geldt dat er van tevoren gereserveerd moet worden. Dit is belangrijk omdat we zo in de gaten kunnen houden of het niet te druk wordt.


Moet ik als volwassene een tijdslot reserveren?

Ja. Op die manier kunnen we zien hoeveel mensen er in KidsZoo zijn op een bepaald moment. 
 

Ik heb een tijdslot gereserveerd maar ik kan toch niet komen. Wat moet ik nu doen?

Wat jammer dat je niet kunt komen. Neem telefonisch contact op KidsZoo. Dan wordt je reservering uit het systeem gehaald en komt je plekje vrij voor anderen om te komen spelen.
 

Ik heb een tijdslot gereserveerd maar ik ben te laat. Mag ik nu langer blijven?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ons personeel heeft voldoende tijd nodig om KidsZoo schoon te maken voor de volgende groep kinderen en ouders. Alvast bedankt voor jullie begrip.
 

Ik kan toch niet komen spelen in het tijdslot dat ik heb gereserveerd. Kan ik met deze reservering in een ander tijdslot komen spelen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt een nieuwe reservering plaatsen voor het tijdslot van je keuze en telefonisch contact opnemen met KidsZoo om je oude reservering te laten annuleren.
 

Ik kom met meer volwassenen / kinderen spelen dan waarvoor ik gereserveerd heb. Kan ik mijn reservering nog wijzigen?

Je kunt in dit geval een extra reservering aanmaken voor de volwassenen / kinderen die ook komen spelen. Houd er rekening mee dat je met maximaal 2 volwassenen kunt komen per reservering.
 

Ik heb een tijdslot gereserveerd op mijn naam, maar oma komt voor mij in de plaats. Kan dat?

Dat kan, zolang de hoeveelheid volwassenen en kinderen maar hetzelfde blijft. Stuur je gemaakte reservering door naar de andere volwassene, zodat hij / zij deze kan tonen en afrekenen bij het bezoek. De reservering mag zowel digitaal als geprint meegenomen worden.
 

Waarom betaal ik hetzelfde tarief, terwijl ik nu korter kan blijven spelen?

Onze tijdslots zijn ingericht op de gemiddelde verblijfsduur van onze gasten. Daarnaast zal je meer ruimte hebben om te spelen door ons beleid m.b.t. de capaciteit. Maximaal speelplezier dus!
 

FEESTJES / ARRANGEMENTEN

Is het met het nieuwe beleid nog mogelijk om feestjes te reserveren?

Dit is helaas nog niet mogelijk.
 

Is het met het nieuwe beleid mogelijk om gebruik te maken van arrangementen van derden partijen?

Dit is helaas tijdelijk niet mogelijk.
 

HORECA, PRODUCTEN & PRIJZEN

Is jullie horeca open?

Ja, onze horeca is open. In verband met de kosten is ons aanbod voor eten (keuken) beperkt. Keuken is open van 12:00 tot 16:30 uur.
 

Ik heb alleen cash, kan ik hiermee betalen?

We verzoeken al onze gasten contactloos of met pin te betalen. Heb je enkel contant geld, dan vragen we je om dit op te kassa te leggen voor de medewerker. Zodat ook in dit geval contact zoveel mogelijk wordt vermeden.
 

Ik wil mijn eigen eten en drinken meenemen want dat lijkt mij veiliger. Mag dat?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.
 

ABONNEMENTEN

Ik heb een KidsZoo-pas en heb als gevolg van corona een periode geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement.

De afgelopen maanden heb je helaas niet kunnen genieten van ons speelparadijs. We vinden dit, net als jij, erg jammer en verlengen daarom je abonnement kosteloos met 3 maanden. Je hoeft hier verder niets voor te doen. We hopen je snel weer te zien in KidsZoo.
 

Ik heb een jaarabonnement. Moet ik nu ook een tijdslot reserveren?

Ja. Alleen op die manier kunnen we de hoeveelheid gasten in KidsZoo controleren. 
 

Ik heb een jaarabonnement en heb niet gereserveerd. Mag ik toch naar binnen?

Om de capaciteit in KidsZoo te beheersen moeten al onze gasten van tevoren reserveren. 
 

Gaan jullie de Zomerpas weer introduceren?

Nee, dit jaar werken we niet met de zomerpas.

 

ACTIES & TARIEVEN

Is het peutertarief doordeweeks nog geldig?

Nee, het peutertarief geldt tijdelijk niet. Voor alle tijdsloten geldt hetzelfde tarief. 
 

HYGIËNE & VEILIGHEID

Hoe zorgen jullie dat er aan de hygiënevoorschriften wordt voldaan?

We hebben conform de adviezen van het RIVM en de GGD meerdere maatregelen getroffen in KidsZoo:


Moet ik een mondkapje dragen als ik bij jullie kom spelen?

Nee. Wanneer er voldoende afstand wordt gehouden is het dragen van een mondkapje niet nodig. Het dragen van een mondkapje mag wel.
 

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur dan een email naar info@kidszoo.nl